Szkolenia

TAK! - Tylko dobre rozwiązania

Budowanie relacji z Klientem

„Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej... znajdę go." - Thomas A. Edison

Zawsze można zrobić coś lepiej, inaczej... szczególnie dziś jest to ważne – w świecie gdzie każdy klient jest na wagę złota, gdzie konkurencja powiększa się z dnia na dzień. Jak w takim razie budować relacje z nowymi i rozwijać z obecnymi klientami, by być dla nich zawsze „numerem 1"? Jeśli zastanawiasz się gdzie poszukiwać pomysłów i technik współpracy z klientem to...

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

W czasie tego warsztatu skupimy się na odkrywaniu tajemnicy lojalności klienta, poznawaniu i ćwiczeniu technik budowania z nim długotrwałych relacji, a także na doskonaleniu umiejętności odgrywających szczególną rolę w obu tych obszarach. Dzięki temu będziesz miał szereg narzędzi gotowych do zastosowania w praktyce, zwiększających zarówno Twoją osobistą skuteczność jak i konkurencyjność Twojej organizacji.

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Poznają specyfikę budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Będą doskonalili i rozwijali swoje umiejętności komunikacyjne wpływające na kontakt z klientem
  • Doświadczą wyzwań i trudnych sytuacji w obsłudze klienta oraz przećwiczą ich wykorzystanie w budowaniu trwałego porozumienia
  • Poznają różne typy klientów, ich wymagania i oczekiwania oraz adekwatne sposoby współpracy z nimi
  • Wypracują pomysły i rozwiązania, które w ich organizacji są dostępne w ramach obsługi posprzedażowej a wpływają na lojalność klienta

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Pierwszy krok - moja oferta: przewaga mojej usługi/produktu, jego mocne strony, korzyści, pozycja na runku
  • Kim jest mój klient - jego potrzeby i oczekiwania
  • Poszukiwania nowych klientów – gdzie ich znaleźć i w jaki sposób to robić?
  • Jak zbudować bazę potencjalnych klientów?
  • Moja rola i umiejętności – oczekiwania od sprzedającego usługę/produkt, mowa ciała odpowiednie komunikaty, postawa, nastawienie i zaangażowanie
  • Pierwszy kontakt z klientem – mail, telefon czy spotkanie? Korzyści, specyfika i wykorzystanie
  • Rozmowa telefoniczna – jej znaczenie w budowaniu relacji z klientem i najczęstsze błędy zniechęcające klienta do jej prowadzenia
  • Networking – czy to dla mnie szansa?
  • Jak zadbać o stałych klientów - techniki budowania lojalności klienta

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Praca zespołowa
  • Mini wykłady interaktywne
  • Burze mózgów
  • Dyskusje
  • Prezentacje
  • Scenki
  • Praca z kamerą

Wsparcie po zakończeniu szkolenia

  • Rozwiązania dopasowane indywidualnie do grupy szkoleniowej, oczekiwań uczestników oraz ceny szkolenia/pakietu szkoleniowego

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas/konsultacji telefonicznych/spotkań indywidualnych
  • Biorą udział w teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują przez okres dwóch miesięcy wiadomości z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników

Pobierz w PDF


© 2016 TAK! - TYLKO DOBRE ROZWIĄZANIA. sasweb.com.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. z siedzibą przy ul. Pabla Nerudy 10/31 w Warszawie. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w szkolenia oraz - w ramach usprawiedliwionego celu administratora – dla potrzeb marketingu produktów i usług własnych administratora.Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do danych oraz ich poprawiania, jak również prawo odwołania zgody. Wypełnienie formularza kontaktowego oznacza przesłanie danych osobowych znajdujących się w formularzu do TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Użytkownika jego danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże może być niezbędne do wykonania przez TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. czynności, w jakim celu dane są zbierane. Jeżeli w tym ostatnim przypadku osoba, której dane dotyczą, odmówi podania określonych danych osobowych lub zgody na ich przetwarzanie, może być pozbawiona możliwości skorzystania z tych usług.

Cel zbierania danych

Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu oznacza, że dane te będą przetwarzane przez TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. w celu dokonywania obecnie, jak i w przyszłości czynności przygotowawczych zmierzających do zawarcia umowy uczestnictwa w szkoleniu oraz w celu marketingu bezpośredniego innych usług własnych administratora danych. Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie od TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przezTAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.

Obowiązki administratora danych

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. zobowiązuje się do ochrony udostępnionych danych osobowych oraz ich przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami. TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. będzie przetwarzać podane dane osobowe wyłącznie w celu, w jakim zostały udostępnione i zobowiązuje się do zachowania ich w poufności i nie ujawniania ich innym podmiotom, chyba że ujawnienie to następuje na podstawie wyraźnego upoważnienia osoby, której dane dotyczą lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Osoba, której dane dotyczą, ma w każdej chwili prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. W celu zmodyfikowania lub usunięcia danych prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl.

Informacje dotyczące cookies

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jestTAK! Tylko dobre rozwiązania S.C..

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu,
dostosowania wyświetlanych materiałów marketingowych do preferencji użytkownika w tym na stronach innych wydawców niżTAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

"niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
"wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
"reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. umożliwia innym podmiotom wykorzystywanie mechanizmu cookies na stronach www.tylkodobrerozwiazania.pl. Są to m.in. podmioty udostepniające tzw. wtyczki społecznościowe, w szczególności serwis Facebook. TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.umieszcza na niektórych stronach swojego serwisu przyciski Lubię to i Rekomenduj/Podziel się powiązane z serwisem Facebook. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku Lubię to lub rekomendując sekcje strony, użytkownik loguje się w serwisie Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Facebook.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.