Szkolenia otwarte

TAK! - Tylko dobre rozwiązania

Skuteczny manager - Trening umiejętności managerskich

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobędziesz praktyczne narzędzia przydatne w skutecznym zarządzaniu
  • Dowiesz się jak jako manager, wykorzystując odpowiednie techniki, budować porozumienie i współpracę w zespole
  • Dowiesz się jak rozmawiać z osobami mającymi zupełnie odmienne sposoby myślenia i widzenia świata
  • Nauczysz się efektywnie komunikować i skutecznie wpływać na pracownika
  • Będziesz bardziej świadomy mechanizmów motywacyjnych
  • Poznasz i w praktyce przećwiczysz różne modele informacji zwrotnej
  • Nauczysz się angażowania i motywowania podwładnych
  • Dowiesz się jaki jest najefektywniejszy sposób komunikacji w zależności od etapu rozwoju pracownika

Zapisz się

 

Program warsztatów:

Budowanie autorytetu Lidera:

  • Jak wzmacniać swój autorytet managerski?
  • Charyzmatyczny lider w praktyce, co to znaczy?
  • Prowadzenie spotkań i prezentacje biznesowe - jak w tych sytuacjach budować autorytet- trening praktyczny

Skuteczna komunikacja managera z zespołem:

  • Narzędzia efektywnej komunikacji
  • Różne typy osobowości i wynikające z tego style komunikacyjne- jak je rozpoznać i jak docierać do różnych typów?
  • Jeźdźcy apokalipsy- pułapki i zakłócenia w komunikacji, na jakie aspekty komunikacji w zespole manager powinien być szczególnie czujny?
  • Jaką rolę w budowaniu porozumienia w zespole ma konstruktywna komunikacja?

Trudne rozmowy managerskie:

  • Konstruktywna krytyka oraz stawianie granic w sytuacjach trudnych (np. Oporu, niezgody)
  • Jak przekazywać trudne i niepopularne informacje?
  • Czym jest coaching managerski w sytuacjach trudnych – teoria i praktyka
  • Rozmowa dyscyplinująca i zwalnianie

Delegowanie jest sztuką:

  • Prowadzenie rozmowy delegującej z pracownikiem- najważniejsze zasady i ćwiczenia praktyczne
  • Jak delegować, aby mieć jasność w kwestii wyegzekwowania rezultatów?

Zarządzanie czasem w ujęciu indywidualnym i managerskim:

  • Dobre praktyki zespołowego i indywidualnego podnoszenia efektywności dzięki dobrym nawykom zarządzania sobą w czasie
  • Planowanie, nadawanie priorytetów i organizacja pracy w zespole

Budowanie, zarządzanie i rozwijanie efektywnego zespołu:

  • Etapy rozwoju – cztery poziomy dojrzałości pracownika i momenty krytyczne w rozwoju
  • Wzmacnianie poprzez udzielanie pochwał, docenianie, powierzanie zadań i stanowisk
  • Wspieranie innych w rozwoju- dbanie o rozwój pracowników jako zadanie dla managera
  • Kiedy wybrać trening, konsulting, coaching, mentoring? Praktyczne wskazówki, które działania są najskuteczniejsze w różnych sytuacjach
  • Etapy rozwoju kompetencji, wynikające z nich kryzysy a styl zarządzania

Wywieranie wpływu, umiejętność przekonywania i obrona przed manipulacjami:

  • Zasady wpływu społecznego – jak skuteczne przekonywać do swojej wizji?
  • Jak bronić się przed manipulacji i wyznaczać jasne zasady współpracy?

Motywowanie, zaangażowanie, odpowiedzialność i współodpowiedzialność w zespole:

  • Motywacja i automotywacja- jak powstaje, skąd ją czerpać i rozwijać?
  • Motywatory finansowe i pozafinansowe
  • Praktyczne wskazówki jak sprawić, żeby ludzie w twoim zespole chcieli działać?
  • Idea „złotego kręgu” w procesie pobudzania motywacji i automotywacji
  • Bazowanie na tym, co nas łączy, czyli współpraca oparta na wspólnych celach i wartościach

Sytuacje trudne i praktyczne rady jak sobie z nimi radzić:

  • Jak być szefem swoich wcześniejszych „kolegów z zespołu”, czyli jak zachować równowagę między dobrymi relacjami a zadaniami?
  • Umiejętność rozpoznawania i zarządzania siedmioma dysfunkcjami pracy zespołowej w praktyce
  • Trudne emocje w zarządzanym zespole- jak sobie w takiej sytuacji radzić? Trening inteligencji emocjonalnej i zarządzania stresem dla managera
  • „po burzy pogoda, a po kłótni zgoda” czyli zarządzanie zespołem w sytuacji konfliktu: rozwiązywanie konfliktów i budowanie porozumienia w zespole

Informacja zwrotna:

  • Budowanie kultury efektywnego i uczciwego feedbacku- baza praktycznych sposobów na udzielanie rozwojowej i korygującej informacji zwrotnej
  • Metoda fuo, fuko i fuko , czyli jak wpływać na innych i sprawić, by ludzie chcieli przyjmować feedback i modyfikować swoje zachowania
  • Technika ssc- stop, start, continue
  • Indywidualna gotowość i „pojemność” współpracowników na informację zwrotną

Najnowsze trendy, nowoczesne przywództwo i turkusowe organizacje:

  • Rola lidera w nowoczesnym rozumieniu przywództwa
  • Różne style menedżerskie – ich zalety i wady
  • Zarządzanie zgodne z ideą turkusowych organizacji (trzy filary turkusowej organizacji: samozarządzanie, dążenie do pełni i cel ewolucyjny)

Moje kluczowe kompetencje i dalszy rozwój w roli managera:

  • Autodiagnoza i budowanie samoświadomości silnych i słabszych (rozwojowych) stron wraz ze wskazówkami jak je rozwijać
  • Action plan- jak w praktyce wykorzystać swoje zasoby, jakie cechy rozwijać, aby stać się bardziej skutecznym managerem?

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Ćwiczenia i symulacje praktyczne
  • Grupowe dyskusje moderowane, burze mózgów
  • Prace w małych grupach, ćwiczenia w parach
  • Możliwość nagrywania scenek
  • Gry symulacyjne
  • Mini wykłady
  • Interesujące prezentacje multimedialne, filmy, scenki obrazujące omawiane zagadnienie
  • Studia przypadków (analiza przypadków z praktyki biznesowej)
  • Testy, quizy i kwestionariusze
  • Feedback trenera
  • Omówienia trenerskie i wyciąganie praktycznych wniosków

Czas trwania szkolenia - 2 dni

Trener - Przemysław Rybarczyk

Zapisz się

 

© 2016 TAK! - TYLKO DOBRE ROZWIĄZANIA. sasweb.com.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. z siedzibą przy ul. Pabla Nerudy 10/31 w Warszawie. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w szkolenia oraz - w ramach usprawiedliwionego celu administratora – dla potrzeb marketingu produktów i usług własnych administratora.Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do danych oraz ich poprawiania, jak również prawo odwołania zgody. Wypełnienie formularza kontaktowego oznacza przesłanie danych osobowych znajdujących się w formularzu do TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Użytkownika jego danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże może być niezbędne do wykonania przez TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. czynności, w jakim celu dane są zbierane. Jeżeli w tym ostatnim przypadku osoba, której dane dotyczą, odmówi podania określonych danych osobowych lub zgody na ich przetwarzanie, może być pozbawiona możliwości skorzystania z tych usług.

Cel zbierania danych

Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu oznacza, że dane te będą przetwarzane przez TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. w celu dokonywania obecnie, jak i w przyszłości czynności przygotowawczych zmierzających do zawarcia umowy uczestnictwa w szkoleniu oraz w celu marketingu bezpośredniego innych usług własnych administratora danych. Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie od TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przezTAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.

Obowiązki administratora danych

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. zobowiązuje się do ochrony udostępnionych danych osobowych oraz ich przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami. TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. będzie przetwarzać podane dane osobowe wyłącznie w celu, w jakim zostały udostępnione i zobowiązuje się do zachowania ich w poufności i nie ujawniania ich innym podmiotom, chyba że ujawnienie to następuje na podstawie wyraźnego upoważnienia osoby, której dane dotyczą lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Osoba, której dane dotyczą, ma w każdej chwili prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. W celu zmodyfikowania lub usunięcia danych prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl.

Informacje dotyczące cookies

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jestTAK! Tylko dobre rozwiązania S.C..

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu,
dostosowania wyświetlanych materiałów marketingowych do preferencji użytkownika w tym na stronach innych wydawców niżTAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

"niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
"wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
"reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C. umożliwia innym podmiotom wykorzystywanie mechanizmu cookies na stronach www.tylkodobrerozwiazania.pl. Są to m.in. podmioty udostepniające tzw. wtyczki społecznościowe, w szczególności serwis Facebook. TAK! Tylko dobre rozwiązania S.C.umieszcza na niektórych stronach swojego serwisu przyciski Lubię to i Rekomenduj/Podziel się powiązane z serwisem Facebook. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku Lubię to lub rekomendując sekcje strony, użytkownik loguje się w serwisie Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Facebook.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.